۱۳۸۶ آذر ۱۰, شنبه

معرفی مدیر جدید وبلاگ و گروه

با سلام خدمت همگی
همون طور که در پست قبلی گفتم بنا به دلایلی نمی تونم کار روی این وبلاگ رو ادامه بدم و کار رو به یکی از دوستانم که به این کار علاقه مند بود سپرده وهمین طور گروه پسوردهای دانشگاهی رو و البته تمام مسولیتها از این به بعد به عهده ایشان می باشد
با آرزوی موفقعیت برای ایشان - مدیر قبلی
من از دوست عزیزم به خاطر تمام زحماتی که تاکنون برای این وبلاگ کشیده است تشکر می کنم - امیدوارم که من هم بتوانم به خوبی او ، این کار را ادامه بدهم
ارادتمند - مدیر فعلی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام .
از زحمات مدیر قبلی تشکر می کنم واقعا زحمت می کشیدند و وبلاگشون خیلی پربار بود .ارزوی موفقیت رو برای مدیر جدید رو دارم. و ازشون خواهش می کنم که برای شروع کار پسورد levy library رو که مدیر قبلی گذاشته بودند ولی متاسفانه دیگه کار نمی کنه رو بزارن
با تشکرZIZI