۱۳۸۶ مهر ۲۳, دوشنبه

بازگشت

سلام به همه شما عزیزان بلاخره بعضی از مشکلات حل شد و تونستم وقتی گیر بیارم و وبلاگ رو آپدیت کنم ولی با روشی متفاوت از قبل به این صورت که از لینکهای مجازی به جای لینک اصلی استفاده کرده و دیگر نام دانشگاه رو ذکر نمی کنم چون این دو کار باعث می شه که پسوردها دیرتر از بین برن همین طور دیگه کار رو فقط روی این وبلاگ ادامه میدم و وبلاگی که روی بلاگفا داشتم رو تعطیل می کنم - بدلیل وقت گیر بودن - امیدوارم که این وبلاگ برای شما عزیزان مفید باشد
ما رو از نظرات خودتون محروم نکنید

۵ نظر:

ناشناس گفت...

salam aga ma delemon barat tang meshe ingadar didr dir naro dege
Mokhles shoma

ناشناس گفت...

Salam
khosh amadid

ناشناس گفت...

سلام و خسته نباشید به شما که اینهمه تلاش می کنید. یک سوال دارم که ممنون میشم جواب بدید. برای پسورد 24 گفتید که باید از فیلتر شکن استفاده کنیم. میشه لطفا بگید از چه طریقی و چه جوری

spiderboy گفت...

سلام!
من نمیدونم اینجا چه خبره
میشه یکی بهم بگه پسورد دانشگاه ها یعنی چی؟
ممنون

spiderboy گفت...

سلام
ممکنه به من بگین پسورد دانشگاه ها یعنی چی؟